קידום אתרים ממומן

קידום ממומן באינטרנט הוא בעצם תהליך שבו מקימים קמפיין פרסומי ברשת האינטרנט, הקמפיין יכול לעלות לאוויר מיד לאחר סיום הכנתו והתשלום על הקמפיין מבוצע במספר צורות שונות:

1. תשלום לקליק –PPC - בכל פעם שבה ילחצו על אחת מן המודעות שלכם תשלמו סכום מוגדר מראש.

2. תשלום לחשיפות – CPM- בכל פעם ש-1000 גולשים יראו את המודעות שלכם תשלמו סכום מסויים.

3. תשלום להמרות – CPC- בכל המרה (ביצוע של פעולה מוגדרת מראש) תשלמו סכום מסויים.

כל אחת מן הדרכים הללו מתאימה לסוג אחר של קמפיין וניתן אף לשלב ביניהן בתוך קמפיין של אותה חברה. החלק החשוב ביותר הוא לנתב את הקמפיין בצורה הטובה ביותר להשגת המטרות הרצויות.

היתרון הגדול של קידום ממומן במנועי החיפוש הוא בכך שהוא מאפשר לבעלי עסקים ליצור תוצאות כלכליות מהירות מבלי לעשות שימוש בפעולות שיווקיות מורכבות.

אפשרויות לקידום ממומן?

אפשר לבנות קמפיין קידום ממומן באינספור רשתות חברתיות ומנועי חיפוש. כמעט כולם מכירים את האפשרות לפרסום ממומן בגוגל באמצעות מערכת AdWords או פרסום בפייסבוק. אלו הן שתי דרכי הפרסום השולטות ברשת האינטרנט הישראלית, זאת בעיקר מכיוון שמנועי חיפוש אחרים ורשתות אחרות כמעט ואינן פעילות בארץ.

ההבדלים בין שתי רשתות הפרסום הללו הן בעיקר במחירים (פייסבוק לרוב זול יותר) באפשרויות המיקוד (בפייסבוק אפשר לפלח את אפשרויות הפרסום לרמות מדוייקות הרבה יותר) וביעילות (הפרסום בפייסבוק נכון להיום פחות משפיע מן הפרסום בגוגל).

במדינות מעבר לים יש דרכי פרסום נרחבות הרבה יותר, גם באמצעות רשתות חברתיות מפותחות הרבה יותר ולרוב ייעודיות לתחומים מסויימים, וגם מנועי חיפוש נוספים אשר עובדים בצורה מצויינת ובדרך כלל עלויות הפרסום בהם פחותות.

כיצד מנצלים תקציבי פרסומים ממומנים?

אם אתם רוצים להתחיל לפרסם בכוחות עצמכם, חפשו את המדריכים לכך ברשת האינטרנט. כל אחת מן הרשתות המפרסמות מכניסות נתח ניכר מכספיהן באמצעות הפרסום ולכן הן מלמדות אתכם כל מה שתרצו לדעת על הדרך הנכונה לפרסם.

עם זאת - יש לזכור כי לשיטת 'עשה זאת בעצמך' יש חסרונות רבים. קמפיינים ממומנים דורשים בדיקה ואופטימיזציה שוטפת. במידה ולא תבצעו אותה, מחירי המודעות והקליקים שלכם יעלו ותגיעו למצב בו הקמפיין אינו משתלם ותקציבכם יאזל עוד בטרם הצלחתם להביא לתוצאות מספקות.

ולכן בכדי להבטיח את התוצאות הרצויות לכם ולוודא כי תקציב הפרסום שלכם מנוצל ברמה אופטימלית, חשוב להיוועץ במומחה לקמפיינים ממומנים אשר יצמצם עבורכם את הסיכונים.

יש לכם שאלה בנושא קמפיינים מוממנים ?

אנחנו כאן בשבילכם.