ניהול פרופילים ברשתות השונות

כולנו נהנים היום מאין ספור פרופילים במספר עצום של רשתות חברתיות, שירותים ואתרים, אשר נותנים לנו את האפשרות לפרסם את הדעות, המחשבות והרעיונות שלנו. כאשר מדובר באדם פרטי, אדם אשר אכן רוצה לשתף את העולם בתכנים שלו, אין חשיבות גבוהה להתנהלות נכונה מבחינת האינטרנט, בעיקר מכיוון שמה שהוא מרגיש זה מה שהוא כותב. מצד שני, כל אותן מדיות מעניקות היום את האפשרות לנהל את הפרופילים הללו כפרופילים עסקיים אשר אמור לייצר הכנסות ותנועה לבעל העסק. במקרה הזה, התנהלות נכונה היא חשובה מאד ויכולה לעשות את ההבדל בין פרופילים מוצלחים יותר ופרופילים כושלים.

ניהול דף עסקי בפייסבוק

פייסבוק כפי שכולנו מכירים היא רשת חברתית. זהו הייחוד שלה ולכן ההתנהגות העסקית בה צריכה להיות כזו. ניהול נכון של דף עסקי בפייסבוק צריך להיעשות בצורה מקצועית, לשמור על האוהדים של הדף מתעניינים ולגרום להם לגירוי לכניסה לעמוד אחת לתקופה.

עמוד עסקי בפייסבוק אשר קופא על שמריו, יהפוך מהר מאד לעמוד אשר אינו מעניין איש. אם אתה לא מעניין אף אחד בפייסבוק, מהבחינה הזו הדף שלך מת. לצורך כך, יש חשיבות עליונה לעדכון בתדירות גבוהה של העמוד, ליצירת אינטראקציה מתמשכת עם הלקוחות והוספת מידע אשר באמת נותן לאוהב את הערך המוסף אותו הוא מחפש לקבל מן העמוד.

אפשרויות לעניין אוהדים בתכנים בעמוד יכול להתחיל מכתיבת טיפים, פרסום תמונות נחמדות ומצחיקות ועד להקמת אפליקציות ומשחקים אשר מנוהלים בפייסבוק שבסופם יש פרסים, כל זאת על מנת למשוך את האוהד לעמוד. בסופו של דבר, אופי העסק והאפשרויות התקציביות שלו הם הדברים הקובעים בנוגע לאופי הדף.

ניהול דף עסקי בגוגל +

גוגל+ הוא הרשת החברתית מבית גוגל. אין ספק כי בארץ נתח השוק שלה קטן משמעותית מפייסבוק, אך ישנה עלייה מתמידה בשימוש בגוגל+, בעיקר בגלל שגוגל דוחפת יותר ויותר אנשים להשתמש בה.

אחד מן היתרונות הגדולים בדפי העסק של גוגל+ הוא האפשרות להוסיף את העוקבים אחריך לפי צורת האינטראקציה של העסק איתם (לקוחות, אוהדים, לקוחות VIP) ובצורה כזו לתקשר איתם בצורה המתאימה להם. בנוסף לכך, גוגל+ משתתף הרבה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל, דבר אשר יכול להועיל לכם בחשיפת העסק בדרכים שונות.

ניהול עמוד יוטיוב

יוטיוב היא ספריית הוידאו הגדולה ביותר בעולם. וככזו היא מושכת מיליוני גולשים כל יום. כמו כל דבר אחר, גם בתוך יוטיוב יש מנוע חיפוש מסויים, אשר מעניק עדיפות לסרטונים הטובים יותר לדעתו. בנוסף לכך, גם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל יש נוכחות לסרטונים אשר מפורסמים ביוטיוב, לכן ניהול נכון של העמוד יביא לצפיות רבות, חשיפה מוגברת של העמוד ושל העסק ובשורה התחתונה, הכנסה גבוהה יותר.

אין ספק כי וידאו אשר מופק בצורה נכונה ושיווקית יכול לעשות את המהפך עבור העסק שלך באינטרנט. בנוסף לניהול נכון והתמקדות נכונה של עמוד היוטיוב בגולשים מיועדים, ניתן להגיע למספר רב של גולשים ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים!